دانلود رایگان

ساخت وبلاگ

اگر با سياست‌ هاي حريم خصوصي واتساپ موافقت نکنيم چه خواهد شد؟

اخبار اپليکيشن‌ها

 

در ماه ژانويه بود که واتساپ شرايط و ضوابط جديد خود در زمينه سياست حفظ حريم خصوصي را اعلام و کاربرانش را مجبور به موافقت با آن‌ها کرد. اين افدام با واکنش گسترده‌اي روبرو شد و مردم اين طور تلقي کردند که واتساپ محتواي چت‌هايشان را در اختيار فيسبوک قرار خواهد داد يا مواردي از اين قبيل. اين واکنش با اينکه کاملاً جدي بود اما تاحدودي هم عجيب و جالب به نظر مي‌رسيد چرا که خود کمپاني فيسبوک يک پيام‌رسان کاملاً مستقل هم دارد و کاربران هيچ نگراني خاصي در مورد آن ندارند!

به هر حال، کاربران واتساپ از تغيير سياست‌هاي حفظ حريم خصوصي بسيار ناراضي هستند و بسياري ترجيح داده‌اند تا به سمت پيام‌رسان‌هاي ديگري مانند تلگرام و سيگنال بروند. اين واکنش گسترده و سيل کوچ کردن کاربران باعث شد تا واتساپ اعمال تغييرات را که قرار بود از 8 فوريه اجرايي شود (20 بهمن 99) به صورت موقت متوقف کرده.

  1. بيشتر بخوانيد: قيمت دوربين مداربسته   دوربين مداربسته

اما سؤالي که ممکن است براي شما هم ايجاد شده باشد اين است که اگر زمان مذکور به پايان برسد و با شرايط و ضوابط جديد موافقت نکنيم چه اتفاقي خواهد افتاد؟ امروز، واتساپ توضيحاتي را در اين زمينه ارائه کرد. به گفته مسئولان اين پيام رسان، اگر بعد از 15 مه شرايط جديد را رد کنيد، براي چند هفته همچنان قادر به دريافت تماس و اعلان خواهيد بود، اما نخواهيد توانست پيام متني ارسال کرده يا بخوانيد.

 

واتساپ مشخص نکرده که اگر بعد از مدت دو هفته‌اي نيز همچنان با تغييرات موافقت نشود، چه اتفاقي مي‌افتد. اما اين پيام رساني قانوني براي حذف حساب‌هاي کاربري بلااستفاده دارد (حساب‌هايي که 120 روز غيرفعال بمانند) و اگر با تغييرات جديد موافقت نکنيد احتمالاً حساب شما راکد محسوب شده و در نهايت حذف خواهد شد.

برخلاف تصور عمومي، واتساپ سالهاست که برخي داده هاي خود را با فيسبوک به اشتراک مي‌گذارد. در واقع، تنها مورد جديدي که پس از بروزرساني جنجالي اين پيام رسان اضافه خواهد شد، به اشتراک گذاري داده‌هاي پرداخت و معاملات است تا به فيسبوک کمک کند تبليغات خود را در سرويس‌هاي مختلف بهبود داده و هدفمندتر کند. از آنجا که معاملات و پرداخت از طريق واتساپ توسط بسياري از کاربران اصلاً انجام نمي‌شود، به نظر نمي‌رسد مشکل خاصي هم براي آن‌ها ايجاد کند.

بيشتر بخوانيد:  دوربين مدار بسته      خريد دوربين مداربسته

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان بازدید : 374 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت: 10:00

لینک دوستان

خبرنامه